miercuri, 30 martie 2011

Fecali, Dragomir si Mititelu sunt campioni la PERLE!

Ionut Popa: "Sincer, mie nu-mi place sa ma duc la Vaslui! Pai, la ultimul meci au venit cu un tablou de-al meu si scria "Popa prostu"

Gigi Netoiu: "Puteau sa castige ambele echipe, dar important este ca noi am luat 6 puncte"

Adrian Mititelu: "Eugen Trica este un pisat de vaca uscat de vant"

Gigi Becali: "Becalizarea Romaniei inseamna ca Romania este intr-un cancer moral si spiritual din care se va salva prin becalizare"

Marin Condescu: "Cu privire la reaparitia blaturilor in campionatul nostru, nu mi-e frica, dar ma tem"

Gabi Stan: "Pase scurte si pe sus, ai n-ai mingea, tragi la poarta"

Rica Raducanu: "La examen mi-a cazut Comuna din Paris , dar le-am spus sa-mi schimbe subiectul, ca nu prea le am cu geografia"

Gigi Becali: "Daca marcam un gol la inceput, pe urma putem sa jucam si la 0-0"

Gheorghe Stefan: "Am puterea sa recunosc ca nu sunt vinovat"

Dumitru Dragomir: "Dom'le, eu muncesc 24 de ore pe zi, iar uneori chiar si noaptea"

Gigi Becali: "Becali e un brand. Eu la Avicola Iasi pot sa fac pui Gigi Becali, daca vreau"

Dumitru Dragomir: "Am ajuns la o varsta la care mi-am dat seama ca trebuie sa fiu cinstit"

Cornel Dinu : "Doar prin hazardul inconstient social nu se putea ajunge in sfere atat de aureolate si in plan financiar"

Cornel Dinu: "Gestul domnului Mihai Stoica a fost unul de premeditare intempestiva"

Marius Maldarasanu: "Este un meci de care pe care, dar nu este decisiv"

Marian Iancu: "Ionel Ganea, ca om, e capabil sa infecteze pana si penicilina!"

Gigi Becali: "Am vorbit chiar zilele trecute cu mai multi parteneri de afaceri. Oameni seriosi, din lumea interlopa."
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu