miercuri, 16 martie 2011

Discuti pe mess:)Partea 2

8 MARTIE

x: pai da unde dreaq k nu cred k o sa gasim si noi loc pe nikieri de atata muierime

y: pizdee
x: la striptease or lucra alea sa mergem si noi k baitzii???
y: mergem cu flori la ele daca e
TEZA
x: ii spusei lu tata ca luai 2 in teza la mate
x: si m-a luat cu d’alea
X: ba da mai iesi si tu p’afara ma baiatule ma
x: nu mai invata atata ca o s-o iei razna intr-o zi de la atata carte
x: du-te bea si tu o bere cu baietii
SAMBATA SEARA
j: pey u ce faci iesi la o bila?
A: cred ca da
A: plm dar nu stau mult ca sunt rupt
A: coaie am o lovitura pe umar si una pe spate
A: si mi-am adus aminte ca atunci cand am ajuns acasa tu te-ai dus sa fumezi si eu am cazut
j: eu n-am vazut urme de violenta pe corpul meu inca )
A: intre pat si calorifer
j: ba esti nebun
A: incercam sa ma schimb
j: 5 minute te-am lasat singur si erai sa-ti rupi capul )))
A: )
A: plm abea ma mai tineam pe picioare
j: eu am mai gasit niste arsuri pe bluza acuma
A: nu cred ca vreau sa ma uit pe tricou
A: )
j: e negru macar nu se observa
A: asa e
A: mama ce ma doare capu
A: mai ales acolo unde mi-am luat un cap
A: zici ca m-am batut aseara in pula mea
j: oricum la cum am dansat nu mai aveam mult
j:
j: dansa unu in plm cu mainile in sus mi-a futut o mana peste bere … ca daca nu o tineam bn ramanea infipta in tavan )
A: pai normal ca daca ma asezam draq ma mai scula
A: eu l-am spalat cu bere pe unu aseara il tineam de umar si saream in sus si l-am umplut
A: )
j: eu eram intre el si tn
A: am facut de mai multe ori asa
A: si la ala care i-am ars barba
OTV
floryn: esty>?
floryn:
martzy_ag_93: da
floryn: asa
floryn: sa iti povestesc
floryn: )
floryn: mia trimis ala mesaj k dak am nr lu turcu …
floryn: k e ziua lui si e ziua lui si k trebuie sa dea de baut..
floryn: si lam sunat si iam zis k il am
floryn: si i l-am dat..0740 774 092
mia multunit :))
floryn: ))
floryn: )
floryn: iam zis k dupa ce vb cu el sa imi dea sms..k sa imi zica daca da de baut..=))
floryn: si dupa 5 mia mia trimis sms..
floryn: “dc mi-ai dat nr de la OTV?”
floryn: ))))))))))))]
floryn: )
martzy_ag_93: =))
floryn: nu mai pot de ras
floryn: sunt pe jos
floryn: ))
martzy_ag_93: nu ti-a zis ce a vb cu aia?
floryn: nu k mia dat sms
floryn: :))
PRIETENA
x: toata lumea a fost planton la party la cristi
x: azi dimineata m-am trezit cu Ciprian in pat!
y: pai n-are prietena?
x: mda… cine crezi ca ne-a trezit?
DUPA A 7 BERE
x: meama sunt si julit
x: m-am dat cu niste spirt
x: ma doare de ma cac pe mine
y: ,ea,
y: meama|
y: am vrut sa scriu
y: m-am intalnit cu vecinu de la 9
y: si am bauttuica de prune
y: =0))
y: sunt pula
y: )
y: a venit rds mia mai tras unc ablu
y: am doi neti in calculator
y: merge forta
y: )
x: )
x: cum plm
x: ti-a dat asa in scara sa bei?
x: )
y: am stat in fata blocului la tarc acolo
y: cu cainele
y: si am dat aproapeo sticla dejuma
y: sa moara mama nu ma mai simt
y: )
x:
BAIAT CORECT,PIERDUT MASINA!OFER RECOMPENSA
Lucretiu:cand plm mai dam si noi pe la skoala
Al3x:nu stiu
Al3x: eu nu mai am masina
Al3x: de ceva timp si inca ceva timp
Al3x: si mi e sila sa vin
Al3x: altfel veneam
Lucretiu: da ce plm ai facut cu ea , ai pierdut-o la ruleta, ai amanetat’o ? =))
Al3x: da m am imbatat intr o seara si am uitat unde am lasat`o ))
Al3x: si de atunci nu mai stiu unde e
Lucretiu: ce om=)))
GPS STRICAT
Bogdan: mah
Bogdan: ghici ce
Bogdan: ma duc si io ca omu sa ma cac linistit
Bogdan: si fuge buda de sub mine
Bogdan: bagamiash picioru
Bogdan: numa nu nimeream closetu’
Bogdan: eram gata sa ma cac in vana
Bogdan: is oare beat?
Bogdan: nuuu
Bogdan: nu cred
COMETA
A: is topor
A: iar ma iau de brate cu scaunu de la wc
A: cel mai bun preten a meu
A: mah
A: ii numa 9
A: si is cometa
A: crek merg sa o f** pe baba de sub mine
B: sa ai ceva rubber la tine)))
A: ma duc imediat si la baba da intai
A: sa sparg ceva in bucatarie
A: oricum nu mai tzin minte nik pe maine
CATERINCA PE MESS
A l e x: Buna Mada, vrei sa te enervez ?
Mada Stefania: hai nu ma enerva
A l e x: am o placere sadica de a te enerva
Mada Stefania: am observat
A l e x: gresit
A l e x: ”observai” , ca deaia esti olteanca !
Mada Stefania: am observat in general
A l e x:
A l e x: pai ce ma , poti sa observi partial ?
Mada Stefania: offfff
Mada Stefania: u chiar vrei sa ma enervezi
A l e x: ”tu”
A l e x: ce`i cu limbajul asta gretos de messenger
A l e x: ?!
Mada Stefania:
Mada Stefania: park ai fii mama
A l e x: doua greseli !
A l e x: prima , ”parca” nu ”park”
A l e x: si a doua
A l e x: ”fii” cu un sigur i
Mada Stefania: dute ma de lasa-ma
A l e x: ”du-te” se scrie corect
A l e x: este inversul de la ”te du”
Mada Stefania: eee
Mada Stefania: DU-TE DRACU!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mada Stefania: acum e bn?
A l e x: nu
A l e x: corect se scrie ”bine” nu ”bn”
A l e x: ca nu poti vorbi doar in consoane
Mada Stefania: ba pot
A l e x: ai intra in cartea recordurilor daca ai putea face asta
A l e x: as fi mandru sa am o asemenea colega de o inteligenta sclipitoare , o adevarata revolutionista
Mada Stefania: ce bausi?
A l e x: daca coeficientul inteligentei tale se masoara in nervi , inseamna ca esti un geniu !
Mada Stefania: multam
A l e x: gresit
A l e x: corect se scrie ”multumesc”
A l e x: si o forma mai politicoasa este ”multumesc frumos”
Mada Stefania: cu placere
A l e x: e clar
A l e x: esti un geniu !
A l e x: indubitabil
A l e x: irefutabil
Mada Stefania: cum zici u
Mada Stefania: cum adik?
A l e x: iar gresesti
A l e x: corect se scrie ”adica”
Mada Stefania: vai vai va
Mada Stefania: nu stiam ce zace in colegul meu
Mada Stefania: o sa ajungi ca diriga
A l e x: bine
SARE IN CAFEA
Dj Teenag3 Ro: ba ce naspa e sa te trezesti de dimineata
DJ DARKSIDE: lol ma
DJ DARKSIDE:
Dj Teenag3 Ro: bag pula….
DJ DARKSIDE: la cat te-ai trezit?
Dj Teenag3 Ro: mi-am pus zahar pe oua si sare in cafea
Dj Teenag3 Ro:
DJ DARKSIDE: ba aia nu e din cauza ca te-ai trezit de dimineatza
DJ DARKSIDE: aia e prostie ma
Dj Teenag3 Ro is typing…
Dj Teenag3 Ro: plm… nu trebuia sa dau noroc cu tine
BLACKOUT
Merme Andrei: nu mai am telefon,chei,player
Merme Andrei: )
Merme Andrei: nu creeeed
Emi:
Emi: ascultam ieri cu razvan
Emi: raportu`
Merme Andrei: yo
Emi: si si`a amintit el de site
Merme Andrei:
Emi:
Merme Andrei: bai deci am fost cu macarov si cu o tipa ada
Merme Andrei: am baut inainte 2 sticle de vin
Merme Andrei: am ajuns acolo am baut bere si whisky
Merme Andrei: eram deja mort
Merme Andrei: am fost cu macarov sa mai luam un vin
Merme Andrei: l-am baut
Emi:
Merme Andrei: ma intorc in club ma antureaza unii la o sticla de vodka afara
Merme Andrei: si de acolo nu mai stiu
Emi: haha
Merme Andrei: m-am trezit cu un tricou cu paranoia pe mine
Emi: eu m`am uitat aseara cu raz
Merme Andrei: din ala de la specii
Merme Andrei: nu stiu care e faza…
Emi: la pineapple express
Emi:
Merme Andrei: nu stiu cum am ajuns acasa
Merme Andrei: am cazut pe strada sau ceva…
Merme Andrei: ))))))))
Merme Andrei: doamne
Merme Andrei: tare
Merme Andrei: si trebuia sa ma duc si la logistics in midi
Emi: si`ai mai ajuns?
Merme Andrei: habar nu am…ultima mea amintire e ca incercam sa intru inapoi in club si eram prea farmat si m-au dat afara
Merme Andrei: )
Emi: ) hahaha
Merme Andrei: nu stiu unde mi-e tricou cu care eram pe mine in club
Merme Andrei: m-am trezit cu altu
INAINTE DE CULCARE
X: lasal
X: ba eu nu mai stau
X: dau o laba si ma culc
X: :)))))))))))))))))))))))
Y: ba…
Y: esti beat?
X: nu mah
Y: culca.te draq
Y: si taci
X: ba macar eu nu dau ca martzy dimineata
X: :)
Y: sa poarte noroc ma
Y: n.ai vaz
Y: ce norocos e
X: esti singur sau e si unchito langa tine?>
X: macar radeti aman2
Y: Pai radem toti
X: care toti?
Y: pai
X: sunt cu 2 unchi
Y: sa o chem si pe bunicamea?
X: nu ai tupeu
X: vrei webchat?
Y: sparge calculatoru
BRASOV
Tomas: ba muie
eu: ??
Tomas: care dintre voi ieri la bairam mi-a luat telefonu si ia dat mesaj lu mama ca m-am imbatat si am plecat la matusemea la Brasov cu trenul ?
eu: ))))))))))))))))))))))))))))))))) de ce mah ?
Tomas: ma trezit mama din somn acuma ma sunat cica a ajuns acolo si nu m-a vazut nici matusemea nici unchimiu nimeni si de 2 ore ma cauta disperata prin Brasov.. si eu sunt acasa
eu: AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA !!!!! )))))))))))))))))))))))
CAPSUN
x: cum ti-ai rupt ma mana?
y: am picat din capsun
x: daca esti prost
y: mda..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu