miercuri, 16 martie 2011

Discuti pe mess:)Partea 4

TRANDAFIRI

AdYTD: esti?

Flydo: da

AdYTD: ba m-am certat cu Ruxy
Flydo: cum plm ma azi de ziua indragostitiloe v-ati cerat
AdYTD: s-a suparat ca i-am cumparat flori
Flydo: /:)
Flydo: pizda tigancii
Flydo: ce plm i-ai dus?
AdYTD: nu ma…i-am luat trandafiri…2 trandafiri
AdYTD: cred ca tiganca nu stia sa numere
AdYTD: si eu cum sunt f interesat de flori nu m0am uitat
AdYTD: si e paranoica in plm
AdYTD: zice ca fac glume proaste
Flydo: =))mooorrr
AdYTD: nu muri ca iti dau tie trandafirii
CADO’
el: ce-mi luati de ziua mea?
eu: gatu’
el: :|
SF VALENTIN
Razvu: ce i luasi lu gagicata sau ce ii ei
Razvu: ?
Cosmin: 1 trandafir
Cosmin: si o cutie de bomboane
Razvu: :O
Razvu: doar atat
Cosmin: da
Razvu: aa k
Razvu: marfa
Razvu: te copiez
Razvu: ma duc sa m prostituez poate mai fac rost de ceva bani
Razvu: gasii gata , e un cimitir aici in oras a murit unu ieri si avea mormantu plin de flori ma duc in recunoastere poate gasesc ceva
VALENTINES DAY
AnDi: ce plm vallentines day ma
AnDi: ziua indragostitilor o pula
AnDi: erau toti morti in club
AnDi: am dat peste unu in baie
AnDi: ziceai ca erupe nu ca boraste
NU PREA AM VRUT SA IES
george: ma…hai ca am iesit si eu…mai vb maine
Adi: gata ai terminat conversatia cu ioana?
george: bft
george: da de mult ma
Adi: ok…..bft ma
Adi: nb
george: nb
george: si..la mai multe hdd reparate
Adi: )))
Adi: ms ms
DUPA 2 minute…
Adi: nu mai iesi?)
george: au…am uitat
Adi: =))
Adi: lool
george: :))
BARBA MARE
x(14/02/2011 22:53:07): ba esti prost miam lasat cioc!
y (14/02/2011 22:53:14): ba duten pula mea
y (14/02/2011 22:53:15): de ce
y (14/02/2011 22:53:16): ?
x (14/02/2011 22:53:22):
x (14/02/2011 22:53:25): plm
x (14/02/2011 22:53:28): asa mia venit mie
x (14/02/2011 22:53:37): defapt miam lasat sa am frana la bale
INEVITABIL
X: (2/12/2011 9:44:38 AM): park aveai aizi examen
Y: (2/12/2011 9:44:44 AM): am de la 2
X: (2/12/2011 9:44:47 AM): aaa
X: (2/12/2011 9:44:53 AM): si pe urma iesi pe uneva?
Y: (2/12/2011 9:45:02 AM): ma duc pana la vara-mea
X: (2/12/2011 9:45:08 AM): aaa marfa
X: (2/12/2011 9:45:10 AM): si pe urma
Y: (2/12/2011 9:45:16 AM): la camin
X: (2/12/2011 9:45:20 AM): si pe urma
Y: (2/12/2011 9:45:26 AM): la mata
X: (2/12/2011 9:45:30 AM): si pe urma
Y: (2/12/2011 9:45:35 AM): o fut
X: (2/12/2011 9:45:41 AM): si pe urma
Y: (2/12/2011 9:45:48 AM): iti face un fratior
X: (2/12/2011 9:46:00 AM): si pe urma numi zi k il futi si pala
DEFINITIE
Colin: zice profa
Colin: repede definitia prismei
Colin: si sa mor de nu ma blocase pt ca eu intelegeam
Colin: definitia clismei
Colin: i-am zis “vorbiti serios?stati sa-mi gasesc cuvintele…”
CA UN INGER
eu: draga mea, de maine tu vei fi ingerul meu!
ea: ce vrei sa spui?!
eu: adik nu vei mai exista pt mine!
STUDENTIA
Sa fii student part-time, inseamna sa fii alcoolic full-time.
DE CE
3mma: si in clasa
3mma: a venit profa la mine la banca
3mma: m-a intrebat daca am copiat
3mma: ii explicam ca nu… ca am invatat si vrajeli
3mma: nush ce naiba fac sa nu afle tata
Gyman: ba!
Gyman: de ce?
3mma: pai iti dai seama ca imi da box
Gyman: nu mah!
Gyman: de ce ma plictisesti?
DISEARA
Lucr3tiu: ba
Lucr3tiu: diseara bei?
Rebel: nu mai pune intrebari la care stii deja raspunsul
CASANOVA(Atentie!Pericol sa lesini de ras:)))
Albert: oooo
Albert: ce faci casanova
Mihai: dc casanova?
Albert: pai te-am vazut aseara si cu miruna si cu sor’sa
Mihai: pe mihai il cauti sigur?
Albert: pai tu cine esti?
Mihai: alina
Albert: care alina?
Mihai: prietena lui
Albert: pai mihai nu are prietena
Mihai: ba da..de vre’un an jumate asa
Albert: ah..ii zici tu atunci te rog ca l-am vazut cu mirun si fratele lui aseara
Mihai: mda…
SOR’TA
Saln3l: ba
Saln3l: s-o fut p sor’ta ca buna s’a mai facut
Veron: buna
Veron: e la baie dar o iau ca pe un compliment
AI INTELES?
Dana: cum merge c invatatul?
Dana: mai ai creier prost sau e in proces de transf
jojo: in ce consta aces proces de transf?
jojo:
jojo: acest*
Dana: adik daca esti in proces de acumulare
Dana: a sedimentelor
Dana: geografice
jojo(*): jojo: defineste sedimente
Dana: pe albia creierului tau
Dana:
Dana: da ce io invat
Dana: la geogra sau
Dana: tu?
jojo: nu eu folosesc cuvantul
Dana: acumulari de pietris si alte pietre
Dana: intram prea multin detalii
jojo: reia un pic ce ai scris
jojo: si hai sa inlocuim explicatia ta in structura
Dana: ideea e ca daca esti
Dana: la fel
Dana: de proasta
Dana: sau
Dana: ai ridicat
Dana: nivelul
jojo: esti in proces de acumulare a acumularii de pietris si alte pietre
Dana: la geogra
jojo: wtf
jojo: nsh daca era vb de vre-un nivel
Dana: si ce nu stii ce inseamna acumulare
Dana: ?
Dana:
jojo: tu crezi ca are sens ce ai zis?
PISOI SPA
Alin: tocmai am auzit-o pe mama ca vorbea cu pisoiul
Alin: il mangaia si ii spunea ca ce stresat e saracul,ca o sa-l duca la un spa
Alin: in pula mea si eu cand ma vait zice
Alin: “ce griji ai tu”
Skubir: :))
Alin: intelegi ma despre ce vorbesc eu aici?
VREAU SA TE SUN
Alina: pisi cauta melodia vreau sa te sun
Sabina: pai suna`ma
Alina:melodia se numeste vreau sa te sun
Sabina: ce melodie vrei sa caut?
Alina: puya vreau sa te sun
Sabina:care melodie a lui puya?? suna ma!
Alina: Puya cu Fely”vreau sa te sun” asa se numeste melodia…
Sabina::aaaaa…am inteles
USB
Lucretiu: am futut’o aseara pe gagicamea
Lucretiu: i’am bagat sticku in USB
Rebel:
Lucretiu: a facut: TA DAM – TA DAM
Lucretiu: ca bascalia aia de la windows: Pluf! Found new hardware!
Rebel: si cand ai terminat a zis unpluged cable? ))
PLUS
el-MadneSS™ ™:::…: eu + mata = love
silviu:): eu + o lopata = te capacesc
LIBERTATE
Doru: ba!
Alex: ce e
Doru: cred ca s-a suparat a mea pe mine
Alex: dc ma?
Doru: pai a zis ca ar vrea mai multa libertate
Doru: si i-am zis ok…iti maresc bucataria atunci
Doru: ce-mi plac glumele mele
Alex: ))
Alex: cat de misogin
Doru: si inca nu i-am zis-o paia ca de ce nu deosebeste stanga de dreapta
Alex: pai de ce
Doru: pt ca oalele sunt rotunde
Alex: ))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu