miercuri, 16 martie 2011

Discuti pe mess:)Partea 5

IBRICUL

Eram cu prietenele mele, moarte de bete pe strada, ne imbatasem…nu stiu cum ne imbatasem…dar nu ne gandeam ca ne vom face atat de tare. Eu constientizand gravitatea situatiei fac “Haideti sa bem o cafea,ne vom mai reveni”. La care prietena mea ” Dar nu avem ibric,unde-i ibricul??”

RASUFLATE

Vlad : unde se afla moldova noua?

MariuSsSica :): nu stiu..unde?:|

Vlad : intre moldova opt si moldova zece

MariuSsSica :): maaam’ refuz sa cred ca ai spus asta ))
Vlad: hai ma ca e mai buna decat aia cu ochii rosii
MariuSsSica :): care ma
Vlad: aia cu ai ochii rosii…bine ca nu ii am castraveti
MariuSsSica :): maaaaam’ ba ma mai umpli mult cu rasuflate dinastea
DE CE
Someone: bah
Someone: ce`n seamna tell me why >?
Eu: spune`mi de ce
Someone: de aia
Someone: imi tre mie
Eu: ba esti prost?
Someone: zi ca ies
Someone: :D
Someone: :P
Eu: pai asta inseamna ma
Someone: a
Someone: :D
Someone: :))
REVELION
Eu : facem ma la tine revelionu ?
X : nu ma lasa mama pe 31 , a zis in alta zi
Eu : Si ce vrea mata ma sa facem revelionu in alta zi ?
SIGUR!
Drift4u: Ma zi-mi si mie cum aflu daca mai e una virgina?
Digitalu: Stai linistit…….nu mai e!!
AVANTAJE
Codin: aseara am dus berea la gura
Codin: si a intrat una in mine
Codin: era sa-mi sparg dintii
Codin: ceea ce nu era un dezavantaj ca apoi puteam sa beau fara sa deschid gura
PREA MULT…
Mihai: putem pune o imagine si sa punem gen in constructie?
Adrian: da normal
Mihai: cum?
Adrian: faci o pagina index.html si pui o imagine p ea
Adrian: le urci acolo cu filezilla pe ftp
Mihai: aham
Mihai: deci nu se poate.
ESCU
Brumi: yeah babe
Mc bLoNdu: stii faza cu Stanescu?
Brumi: nu
Mc bLoNdu: sta nesculata-n gura ta…
Brumi: :))
Mc bLoNdu: dar pe aia cu Enescu o stii?
Brumi: nu
Mc bLoNdu: E nesculata înca…
Brumi: :)))
Mc bLoNdu: aia cu Ionescu?
Brumi: nu:))
Mc bLoNdu: Io, nesculata nu ti-o dau…
Mc bLoNdu: dupa atata drum sper c-o stii pe aia cu Sorescu…
Brumi: nu
Mc bLoNdu: S-o resculam…
Mc bLoNdu: :))))))))))
Brumi: :))))
Mc bLoNdu: duten in pula mea!
STATUS
Status : plang
Ferdylicious: De ce plangi ma ?
Virus: la misto sa intre fetele pe mine
Ferdylicious: Nu cred asa ceva =))))
APA
X: aseara am baut vin in loc de apa ca nu mai aveam apa plata si aia de la chiuveta era cam tulbure.
X: m-am trezit azi dimineata de ziceai ca-s mahmur.
X: futemas in apa lor de la robinet.
Y: =))))))))))))))))))))))))))))
FLOCONI
G@br1el: ai vazut ca ninge?
G@br1el: nu m-am uitat
Mirela22: daaaa,ce fain
G@br1el: dap
G@br1el: sunt floconii mari
Mirela22: floconi?))
G@br1el: franceza
G@br1el: flocons de neige se zice in franceza la fulgi de zapada
Mirela22: lool
IESEALA
Danutz: iesiti azi?
Meemo: adica?
Danutz: Verbul a iesi se refera in acest context la actiunea de a pleca sambata seara din casa si a ajunge intr-un bar unde bei o bere…si cand zic o bere zic 5 beri si 2 sticle de vin
ORA EXACTA
SorinS: mama frate cand s-a facut 3 ceasul
Turku: acum 7 minute
STATUS
Status X:”De maine nu ma mai vezi…intreaba-ma de ce”
y: ca ma cac pe ochii tai
y:
x: ahhh
x: si tu m ai prins
x:
y: ))
x: deja m ati prins 2 intr un minut
x: dar tot il ard pe careva
PARTY
x: si cand am ajuns la chef
x: a deschis gazda usa si am vazut pe fundal o tipa care bora pe perete
x: asta saraca era jenata
x: si i-am zis “ce-a baut fata ca vrem si noi”
y: )))
VISE
Lucr3t!u: mi’as lau un yacht
Lucr3t!u: chem
Lucr3t!u: toti giolgaii mei
Lucr3t!u: + ai tai
Lucr3t!u: pe yacht
Lucr3t!u: o kem pe INNA
Lucr3t!u: sa’ ne faca un bot
Lucr3t!u: si pe 50cent sa imi cante
Lucr3t!u: Salam sa’mi faca pantofii cu crema
TASTATURA
Sorin24: qawsedrftgyhujikolp;[‘
Clau: ce plm
Clau: esti beat ma?
Sorin24: nu ma!
Sorin24: stergeam tastatura
STOP
george george: ce faci coi
george george: esti ma?
Ozy: da frate
Ozy: scuze
Ozy: eram cu mihaela ca au plecat ai mei si am chemat-o pe la mine
george george: oooo ai bagat smardanul la clocitoare?
Ozy: era pe stop
Ozy: bag o fecioreasca in curand
BETIE
|Crbl|: baaa !!!
|Crbl|: deci ce plm am facut aseara???
|Crbl|: ca m-am trezit cu mesaj de la Diana M ca sunt nesimtit ca am plecat cu manusile ei
|Crbl|: in primul rand
|Crbl|: ce manusi?
|Crbl|: si in al 2lea rand cine plm e Diana M?
Foka: ))))
CITESC
mistique: auzi?
Bogdan: citesc
mistique: ce citesti?
Bogdan nu te aud…citesc ce scrii
mistique: aaa
FARSA
~~Mr Green~~: da mah e o panarama
~~Mr Green~~: o suni si ii zici k esti prieten cu mine
>>@lex<<: pai da numarul
~~Mr Green~~: 0753 726 8**
>>@lex<<: ba eu am sunat
>>@lex<<: si cica e numarul de la OTV
>>@lex<<: ce plm
>>@lex<<: ((((
>>@lex<<: m-am facut de cacat
>>@lex<<: cica buna seara OTV
>>@lex<<: ii zic buna ziua as ...OT ce?
~~Mr Green~~: ))
>>@lex<<: stf nu mai ai vb cu mine
PIERDUT BULETIN
Andreiz0r: CINE A PIERDUT UN BULETIN,PERMIS SI PASAPORT PE NUMELE IONESCU ANDREI MADALIN ESTE RUGAT SA SUNE LA NUMARUL: 0727 565 ***/////DA MAI DEPARTE DACA VREI SA AJUTI…KIAR NU-TI CADE MANA
Manu: nu era mai usor sa le trimita la adresa din buletin?
Andreiz0r: ba da..
Andreiz0r: dar plm ce sa le faci la prosti
Andreiz0r: dau massuri
Manu: adevarat
DIN BARA IN BARA
Adina:
Adina: deci…. iti place de mami meu?
Adina:
Sebas23: dap
Sebas23: semanati
Adina: pai doar e mama
Adina:
Sebas23:
Sebas23: poate semanai cu tatal tau
Adina: adica?
Adina: ?????????????????
Sebas23: pai de obicei baietii cu mamele fetele cu tatii seamana
Adina: )
Adina: pai seman si cu tata
Adina: PPPP
Sebas23:
Sebas23: bine ca nu semeni cu administratorul
Adina: adica?
Sebas23: greu..
Adina: drace )
Sebas23:
Sebas23: e bossu’ acasa?
Adina: e sefa
Adina: si acum vorbesti cu ea
Adina: ai ramas mut??
Sebas23: ups
Adina: nu e prima oara cand vb cu amicii madinei
Sebas23: o sa ma puteti ierta vreodata?
Day 2
Sebas23: vreau masaj
Adina: si eu
Sebas23:
Sebas23: imi faci?
Adina: da tu imi faci mie?
Sebas23: facem 69
Sebas23: adica eu tie si tu mie
Adina:
Sebas23: masaj erotic vreau
Adina: ete na
Sebas23: da..
Sebas23: senzual cu ulei
Adina: masaj erotic vrei bre,si cu ulei
Adina: zi ceva
Adina: de ce ,nu transpirati/?
Adina: mai trebuie si ulei
Sebas23: iar am placerea nu?
Adina: desigur
Adina: dar de cand
Sebas23: ne prindeti numai in momente dinastea
AMUZAMENTE
George: ba!
Darie25: da
George: ba!
Darie25: zi ma
George: ba!
Darie25: WHAAAAAAAT!
George: e funny…e ca si cum as suna la sonerie si as fugi
Darie25: ce oameni…
20$
*Cristina*: mi’am adus aminte
*Cristina*: :|
*Cristina*: cica da 20$
Matei24: pentru?
*Cristina*: :D
*Cristina*: daca ii dau poze cu mine dezbracata
*Cristina*: saracu’ :))
*Cristina*: =))
Matei24: sa dea in plm’
*Cristina*: =))
Matei24: :))
*Cristina*: =)))))))
Matei24: daca si eu plateam pt fiecare laba…aveam credit ipotecar pe casa acum
IN BUCATARIE
Gordon X: ce faci ma?
Clau: gatesc
Gordon X: bah u esti nebun
Clau: percutie ca la mine in bucatarie…nu vezi in toata romania asta
Gordon X:
Gordon X: ce te-a apucat mah?
Clau: foamea
PARIU
Dok: ba pe ce am facut noi pariu de am zis eu ca vom avea 1000 de view-uri in prima ora?
Dok: ca am uitat
FlorinK: pe
FlorinK: bere
FlorinK:
FlorinK: pe ce puteai sa faci?
FlorinK: pe Agheasma?
CAINE
Lucifer: ce faci caine?
Daniel: nu e cainele, e tata cainelui
LA SEMAFOR
Deean*: baa!
Deean*: tu n-auzi ce am patit azi?
DMX: ce ai patit mo?
Deean*: m-am bagat in fata lu una la semafor si cand s-a mai fluidizat traficul a ajuns in dreptul meu
Deean*: da gagica geamu jos si incepe sa ma injure
Deean*: ca ce eu am 4 coae de ma bag in fata ei
Deean*: si eu i-am zis ca da..ce plm
Deean*: si imi zice inseamna ca ai o pula-n cur
Deean*: iti dai seama ca mi-a dat FAZAN din prima
DMX: ))
MA IUBESTE FEMEILE
Cristian Ayc: i-am bagat lu stramba aia aseara
Cristian Ayc: inainte sa te mai dai la mine,gandeste-te ca am prietena
Cristian Ayc: a ca si ce daca …n-o intereseaza
Cristian Ayc: e clar ca trebuie apelat la modalitatea TALPA
‘Eddy.: ))
‘Eddy.: iedera
‘Eddy.: femeia rucsacel
‘Eddy.: brb, tigara
Cristian Ayc: femeia bila de picior
TELEFOANE
Vlad: bah nu m-ai mai sunat d mult
Seba: nu prea am mai sunat pe nmeni,decat pe tipa aia :>
Vlad: pai dc mah?
Seba: pai aia imi da pasarica frate
Seba: tu ce-mi dai?
Vlad: eu iti dau pula daca vrei ma
BETIE MAXIMA
DannyT: ti-ai mai revenit ma?
Mobby: p draq..daca ai stii ce am patit aseara
DannyT: ce draq ai mai patit ca te-am lasat la poarta
DannyT: doar n-ai dormit pe scari
Mobby: nu ma
Mobby: am ajuns in camera si mi-a venit sa borasc
Mobby: m-am dus la baie si in timp ce bagam mare in cada a venit mama
Mobby: s-a uitat la mine i-a venit si ei sa borasca cand m-a vazut
Mobby: si sa ne vezi la 3 dimineata pe amandoi cum boram in aceiasi cada
DannyT: )))))))))))))))))
ECLIPSA
Alex23: Tocmai pentru ca taxele pe care le platim sunt multe si mari, o femeie a decis ca una in plus nu strica, astfel s-a hotarat sa spuna lumii ca ea a cumparat Soarele, si ca vrea bani de la pamanteni pentru a se bucura in continuare de lumina si caldura!
Alex23: si daca nu ce mi se intampla ?
Tudor: ))))))))))))))))
Alex23: imi umbreste casa?
Alex23: )
Tudor: da
Tudor: iti pune o luna mica deasupra casei
Alex23: )
Tudor: sa ai tot timpul eclipsa
ĂI
X: ba azi mi-am pierdut buletinul
Y: Ai
x: ce sa am?
Y: Ăi mah!Esti ă daca n-ai buletin
FARA SENS
Lucretiu: ba tu
Lucretiu: esti retardat
Lucretiu:
Lucretiu: da rau rau rau ra ura uu
Lucretiu:
Bombonel: ce vrei ma
Lucretiu: a nu esti
Lucretiu:
Lucretiu: scuze
Lucretiu: !
Lucretiu:
Lucretiu is typing…
Lucretiu: !
STATISTICI
x: 95% dintre femei se masturbeaza sub dus iar restul de 5% canta o melodie
x: stii ce melodie?
y: nu…
x: faci parte din cele 95% inseamna
MASA
…:::Ucu:::…: las-o mah ce’ai cu ea?
Johan: bg pula n masa ma
Johan: e o panarama
…:::Ucu:::…: mah nasol daca’ti bagi pula’n lemne
DECLARATII
BogdanFL: sa-ti imping noroiul la deal
Aristo: cum adica?
BogdanFL: adica te fut in currrrrrrrrrrrrrrrr
Aristo: that’s a picture…
LA AGATAT
Assasin: buna Daniela
Daniela:*m: buna
Assasin: ti-am vazut pozele pe facbook
Assasin: si am indraznit sa intru pe id-ul tau
Daniela:*m: pentru?
Assasin: pai te stiu de undeva
Assasin: dar nu stiu de unde sa te iau
Daniela:*m: ia-ma de manere
Daniela:*m: )))
VISE
x: bah daca nu ai udne ramane fute la irina pana maine
x: dute*
x: scuze…:|
y: mi-am dat seama ca ai gresit ca nu ma tine atata
COPERTA
ilie: ba
ilie is typing a message.
ilie: cum s enumeste cartea de mi-ai dat-o?
VlaDuTz: ))))
ilie: zii pls
VlaDuTz: cum sa nu stii bah cum se numeste cartea pe care ti`am dat`o ?))
VlaDuTz: n`ai coperta?)
POFTE
Nico: brb merg sa mananc
Edi_89:
Edi_89: sa ai pofte
Nico: ms
Edi_89: si greturi
Edi_89: ))
Nico: te palesc de nu te vezi
Edi_89:
IN TREN
Embri: mo!mai esti in tren?
RaduSS: da..dar stau prost cu semnalul
Embri: ridica privirea acum din telefon si “do the evil look” lu’ ala din fata ta
RaduSS: prietene e o rockerita grasa in fata mea..ma bate asta de ma cac pe mine daca fac asa ceva
DIRECT
Ionut: am murit de ras a doua zi cand ne povestea ce s-a intamplat
Ionut: cica a intrat cu o tipa in camera,aia statea in pat se uita la tv
Ionut: si cum era mort de beat se dezbraca in pula goala si se duce spre ea
Ionut: si asta saraca cica :”dar..dar pe mine nu ma intrebi nimic?”
Mihaela86: ))
RACEALA
Miruna: acolo am racit,ma doare capul acum
Dragosh69: pai ia si tu ceva de cap
Miruna: pai am luat
Dragosh69: si cati cm avea?))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu